Două ‘la mișto’ cu Poliția Locală Sector 1

Posted on Octombrie 18, 2016

0


img_20160925_151710

Am sunat în week-end la Poliția Locală Sector 1 pentru a reclama o mașină parcată pe perioadă nedeterminată în fața garajului, asta după câteva zile de telefoane și rugăminți să fie mutată de acolo.

Apelat centrala, menționat că de-o săptămână unul ne blochează garajul, iar agentul o dă la mișto:

Păi, după o săptămână v-ați gândit să scoateți mașina din garaj?

De când îl macină pe agent grija pentru ce program am eu și dacă scot sau nu mașina din garaj, atât timp cât legea spune că nu poți bloca accesul pe o propietate privată (Art. 143, litera d) din Regulamentul pentru aplicarea OUG 195/2002)?

Bun, venit organul constatator, făcut poze, așteptat un timp prevăzut de lege, pus hârtia în geam, plecat. Profit de ocazie să intru în vorbă cu ei, să îi întreb dacă tratează preferențial reclamațiile (miștocar și eu, doar trebuia să fim pe aceeași lungime de undă), nu de alta, dar ce reclam și ține de ei nu a primit răspuns mai niciodată, recte parcări și construcții ilegale, iar întâmplarea face să răspundă doar în cazul în care cel reclamat nu e constructor cinstit de Dămăroaia. Cică reclamația telefonică e mama reclamațiilor, se face constatare și se aplică sancțiunea în ziua respectivă.

Bine de știut, duc povestea mai departe și concluzionez că blocurile astea construite ilegal sunt problema parcărilor de-a-n boulea. La care agentul,

Dar ce vă face să credeți că sunt ilegale?

No shit, Sherlock!?, parcă voi, ca instituție, aveți un departament care se cheamă Disciplina în Construcții. Chiar așa neinformați să fiți? Încheie, mirat,

Nu noi, Inspectoratul de Stat în Construcții.

„Nu tu, mă, mie”, i-am zis și eu în sinea mea. Care va să zică, niște bugete din banii noștri se duc pe niște departamente de formă.

#spunetinublocurilor #farablocuriintrecase

Ce concluzie tragem de aici? Interese pe sub mese? Ochii care nu se uită sunt răsplătiți pe măsură?

Util: cum reclamăm o parcare abuzivă sau o construcție ilegală

Simplu! Apelăm numerele de telefon ale dispeceratelor din secorul în care locuim sau trimitem o sesizare via email (click pe fiecare sector în parte, legătură direct către pagina de contact/formular de sesizare), comunicând exact problema:

Posted in: Reclamatii