Cum sa faci un suport pentru telefonul mobil dintr-o bucată de carton

Posted on Mai 17, 2009

6


Cum nu de fiecare dată ai la îndemână suportul pentru telefonul mobil primit cadou de la vreun prieten apropiat, nu îţi rămâne decât să îţi faci unul dintr-o bucată de carton la îndemână, fie el o copertă de caiet sau bucata aceea de carton pe care este împachetată orice cămaşă nouă.

Recunosc, ideea nu îmi aparţine. Eu am văzut-o aplicată pentru un iPhone, aşa că am adaptat-o tehnologiei mobile pe care o folosesc eu, un Nokia 6100. Cu dimensiunile potrivite şi puţină răbdare, suportul se poate adapta pentru orice model de telefon.

Iată ce a ieşit după 15 minute de meşterit:

Schiţa o să o puteţi downloada îndată ce reuşesc să o scanez.

Later Update: după cum am promis, acum puteţi descărca şi schiţa suportului de aici.

Posted in: Uncategorized