Ferma de muzică împrumutată de pe YouTube

Posted on august 3, 2008

25


Probabil succesul eOK i-a făcut pe mulţi să îşi dorească să facă ceva asemănător şi să şi câştige ceva din asta. Zilele trecute primesc o invitaţie să mă înscriu pe un site, unde îmi pot face un playlist cu muzica preferată şi mai mult de atât, în timp ce ascult pot şi vedea clipurile pieselor.

http://www.fermademuzica.ro/

Dar vai … acelaşi lucru îl pot face şi pe YouTube, aşa că de ce mi-aş mai face incă un cont şi pe acest site care nu face altceva decât să afişeze clipuri postate pe YouTube? Faptul că pune la dispoziţie facilităţi drag and drop nu mă încântă cu nimic.

În plus, de ce mi-aş face cont pe un site unde AdSense-ul e îngrămădit peste tot unde s-a găsit loc în template (una dintre erorile întâlnite frecvent în internetul Românesc: vezi aici şi aici), chiar şi în meniul principal, lucru care nu face decât să deruteze potenţialii useri şi să îi facă să părăsească foarte repede site-ul.

Sigur nu mi-aş face cont pe acest site; cine ştie în ce scopuri poate fi folosită adresa mea de e-mail, având în vedere dorinţa băieţilor din spatele acestui site de a atrage cât mai mult trafic pentru a primi cât mai multe click-uri pe reclame şi a face bani grămadă.

Băieţi, dacă nu v-aţi tocit suficient coatele prin băncile şcolii, obosiţi-vă ochii şi neuronii citind ceva folositor (via Zoso) – găsesc sfaturile valabile pentru orice iniţiativă, nu numai pentru bloguri.

o sa ai muzica preferata cu tine oriunde ai merge acasa, la servici, la scoala, de fapt la orice calculator cu Internet, la orice ora!

Vrei să faci bani dă pă internet, dar nici măcar materialul cu care încercaţi să vă convingeţi userii să-şi facă cont pe site nu e aburitor până la capăt, pentru că într-un târziu aţi dat-o la întors: e musai să ai internet, deşi după cum începe fraza mulţi cred că e vorba de download pe gadget-urile mobile proprii şi ascultarea muzicii direct de pe acestea, neconectate la reţeaua internet.

Bineînţeles, pentru a atrage 10.000 de fraieri (atât suportă sistemu’ din Dubai, frate!) care să-şi facă cont pe site, a fost musai să se folosească cuvinte cheie printre care şi cuvântul “manele”. Faceţi singuri profilul userilor site-ului.

Reacţii la acest post