Business 2.0: profile de companii

Posted on Februarie 27, 2008

0


Că tot am vorbit de transparenţă în business, mă întrebam de ce nu există şi la noi cataloage online cu profile de companii, dezvoltate pe lângă publicaţiile electronice de business, aşa cum sunt cele dezvoltate de către New York Times, BusinessWeek sau Reuters.

Ştiu! O să spuneţi că există multe alte surse din care se pot extrage informaţii minime, dar, din ce am văzut eu, predomină agregatoarele de anunţuri în care te pierzi tot selectând la facet-uri, plus că nici o sursă nu are organizată informaţia după un anumit standard, de obicei fiind aşa cum o introduce firma care vrea o minimă prezenţă online, ceea ce îngreunează procesul de informare.

Am observat că multe din firmele ce introduc anunţuri, în afară de descrierea domeniului de activitate, nu mai oferă nici un alt detaliu, în unele cazuri am observat că şi datele de contact lipsesc cu desăvârşire.

Îniţial, când am văzut pe wall-street.ro secţiunea Companii, am crezut că o să găsesc un catalog al firmelor despre care s-a scris în portalul respectiv, cu profilul acestora cât mai detalita, dar click-ând pe acea opţiune sunt afişate doar ştiri ce fac trimiteri la numite companii/firme.

Foto: Scott Beale (Laughing Squid)

Posted in: Uncategorized