Pipera: casa vera

Posted on Noiembrie 20, 2007

39


DeThMajoritatea corporatiştilor din Pipera ştiu că la capătul tramvaiului, lângă AnaPan, se poate mânca ieftin … şi bun, la casa vera.

Cine se respecta mananca. […] spune Vera Dumitrache, patroana localului „Casa Vera” din Pipera. Extras de aici.

Aşa ştiam şi eu până azi, când mi-am luat o pulpă de pui să am cu ce combina mâncarea de acasă. Mă întoc la firmă, merg la bucătarie, lumea îmbuca care ce îşi luase de acasă, de la metrou sau de la snack. Îmi pun la micounde mâncarea cu pulpă cu tot, când scot şi dau să mănânc … instant, un miros greu de carne stricată se răspândeşte în bucătăria micuţă, ceilalţi meseni, verzi la faţă, se tirează unul câte unul mai ceva ca titirezurile atomice … a căzut cerul pe mine, cu tot cu draci şi dumnezei! Parcă aş fi fost în episodul cu răzbunarea lui Păulică.

După situaţia jenantă care mi-a fost dat să o îndur, m-am întors la cantină să îmi recuperez bani. Angajata care mă servise, repede cu problema la şefa – femeia bătrână tunsă scurt, cu părul alb şi veşnic încruntată – care nici nu a sinchisit să vadă despre ce e vorba mai în detaliu, dând de înţeles angajatei să scape mai repede de mine.

Şi acesta, după ce a împachetat bine pulpa returnată, amabilă, îmi spune că au şniţele calde … alooo … dracu’ şi tasu’ mai mănâncă de acolo! Surprinzător, mi-am recuperat banii, fără nici un fel de scuze!

Vă recomand să evitaţi locul respectiv, cine ştie ce resturi dau aromă şi culoare prânzului vostru!

Cine se respectă mănâncă acolo unde există cât de cât nişte standarde şi se dă cu bon de casă.

APC … here I come!

Etichetat: ,
Posted in: Uncategorized