Despre prezenta online …

Posted on Iunie 28, 2007

1


… sau cele Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului [Al Ries & Laura Ries].

Cartea se vrea un ghid pentru cei ce vor să îşi facă simţită prezenţa pe Internat ca brand pornind de la nume, interactivitate, advertisign etc. pe fondul globalizării şi schimbării continue.

Într-unul din capitolele cărţii, autorii pun problema divergenţei tehnologiilor şi dau ca exemplu câteva cazuri nefericite ca Aerocar-ul lui Moulton Taylor, ConvairCarul lui Theodore P. Hall sau Moller Skycar. La momentul respectiv aceste invenţii vroiau a revoluţiona viitorul, dar felul în care tehnologiile convergeau a scăzut încrederea amatorilor.

Revenind în zilele noastre, se observă pe zi ce trece, o convergenţă din ce în ce mai avansată în rândul tehnologiilor de nouă generaţie – telefoane mobile cu facilităţi de redare a muzicii, cu camere video încorporate şi servicii de navigare pe Internet, PC-uri cu tunere încorporate şi posibilităţi de redare a sunetului prin sisteme audio complicate, ceasuri cu funcţii GPS, mp3 playere cu funcţii radio şi de înregistrare sunet etc. Toate acestea reducând atât spaţiul de depozitare cât şi timpul de învăţare pentru folosire(!).

Totuşi, sunt tehnologii care diverg cum se întâmplă în cazul electrocasnicelor, mobilierului etc. Eu unul sunt de părere că, pe fondul globalizării, tehnologiile, de orice natură ar fi ele, vor diverge.

Pentru a putea enunţa totuşi o concluzie obiectivă vă invit să participaţi la sondaj.

Tehnologiile diverg sau converg?
Da
Nu
Sunt de alta parere (lasa un comment)
Free polls from Pollhost.com

Anunțuri
Posted in: Uncategorized