Alchimistul

Posted on Decembrie 4, 2006

0


Nu mă interesează ce cred restul cititorilor avizaţi de prin www, dar eu chiar am citit Alchimistul, Paulo Coelho. Nu are rost să îi mai fac eu review, îl puteţi găsi aici. Indiferent că e sau nu literatură de tren cum o numesc unii, e o poveste uşor de parcurs din care se pot trage învăţături. Stilul e asemănător cu cel abordat de Gabriel Garcia Marchez în Povestea târfelor mele triste. Diferenţa constă în faptul că Coelho abordează teme comune pe care le duce la extrem, în timp ce Marchez atinge un subiect delicat pe care îl tratează din perspectiva unui batrân nefericit.

Flăcăul lui Coelho reuşeşte să vadă dincolo de coincidenţe şi să dea un înţeles mai profund fiecărui semn, abordează astfel viaţa dintr-o alta perspectivă. Bătrânul lui Marghez descopera adevarata dragoste pentru o fecioara, ajungand la concluzia ca sexul e consolarea care-ti mai ramane atunci cand nu-ti ajunge dragostea.

[Tracker pentru Carti/eBooks]

Posted in: Uncategorized