Bookfest [pe scurt]

Posted on Iunie 19, 2006

0


Am ajuns şi eu pe la Bookfest la spartu’ târgului, adică în ultima zi. Lume multă şi cărţi pe toate gusturile … chiar şi Kama Sutra pentru fiecare zi din an! Acum nu are rost să vorbim de accesu’ la carte (cultură) al românului … a vobit Dinescu la Studioul de Carte Realitatea TV despre asta întrerupt din când în când de către bătrânei interesaţi de politică sau alţi indivizi cu alte preocupări, momente în care nu a ezitat să intervină în stilu’ caracteristic spre deliciu’ publicului.

Întâmplarea a făcut să găsesc o carte, la Editura Vremea, pe care o văzusem acum ceva ani într-o librărie pe Magheru şi care cred eu că mi-ar răspunde la câteva întrebări: Viziunea axială a lumii de Ion Pogorilovschi … şi pe care, dealtfel, am şi achiziţionat-o.

Mi-a mai atras atenţia şi Hitler – magul intunericului de Jean Prieur, da’ cum bugetu’ meu pentru cărţi e limitat momentan … am lăsat-o pe data viitoare.

Adolf Hitler s-a nascut in ziua de 20 aprilie 1889 in Austria. Are o tinerete grea ,ca sa se intretina, picteaza acuarele. Apoi frecventeaza societeti oculte ai caror membrii il vor sustine neobosit tot timpul.Cum se poate explica faptul ca a ajuns atat de sus si atat de repede? Ce forta era investita ca sa poata mintii toate puterile: de la Wehrmacht la marii patroni, de la muncitori la intelectuali? Cum se poate explica acest destin incredibil, acea fascinatie pe care o exercita asupra multimii, acea sansa insolenta care i-a permis sa scape de o serie de atentate?

Bineînţeles … prezentă la târg a fost şi Jen şi ale ei cărţi 🙂

Noi să fim sănătoşi!

[Tracker pentru Carti/eBooks]

Posted in: Uncategorized