Cuvinte printre rafturi [2]

Posted on Februarie 7, 2006

4


În timpul unei mici escapade urbane, în căutare de obiective ce dau bine pe film, am intrat iar la librăria de la Sala Dalles, cu scopu’ de a ne mai încălzi şi noi falangele şi nasurile îngheţate bocnă şi bineînţeles de a mai cerceta terenu’ în materie de hrană sufletească. M-am hotărât să devin prost, una din cărţile lui Martin Page, a deschis în ochii mei o uşă în spatele căruia stătea de mult timp un personaj care tot trăgea cu urechea la fel de fel de ipoteze care încurajau prostia ca formă de adaptare la viaţa de zi cu zi. Mi s-a întâmplat, nu de puţine ori, ca ceea ce ştiu să mă dezavantajeze în unele circumstanţe şi să fiu privit ca un adevărat inamic la integritatea personală [exclus partea fizică] a celor cu care intram în contact. Şi nu de puţine ori chiar m-am gândit că, a face pe prostu’, s-ar putea să fie în avantaju’ meu. Şi totuşi am unele reţineri! 🙂

Asta e doar o idee adusă la suprafaţă de ironia din titlu şi review-ul de pe copertă.

P.S. La editarea acestui post m-am folosit de blog editing tool-u’ Performancing, dezvoltat ca extensie pentru Firefox [de care am aflat de aici]. Pentru a instala această extensie trebuie să aveţi Firefox 1.5!
Posted in: Uncategorized